Marketing eCommerce

Marketing per a botigues online

Automatizació de Marketing

  • Identificar els processos manuals de les teves accions de màrqueting i automatitzar-les per aconseguir un millor ROI
  • Planificar processos complexos de màrqueting que no són assumibles manualment
  • Redefinir el customer journey de la base de dades per guiar els teus leads pas a pas cap a una compra

Generació de contingut

  • Alinear l’estil de contingut amb les tendències de recerca a nivell de SEO
  • Generar explicacions i contingut informatiu per potenciar la generació de leads i la ràtio de conversió
  • Utilitzar case studies per millorar la credibilitat i promoure la decisió de compra

Descobreix l'evolució de el disseny eCommerce durant els últims 20 anys

Publicació de contingut

  • Planificar un calendari de contingut alineat amb la teva estratègia de màrqueting
  • Confiar en l’automatització per aconseguir una visibilitat en múltiples fronts, basada en impactes en social, website i anuncis
  • Llançar campanyes online i offline, augmentant la intensitat prèviament

Community Management

  • Reconnectar l’audiència amb el teu negoci online
    çConstruir una presència de marca que generi confiança i personalitat online
  • Moderar les interaccions amb els clients i alinear amb Customer Care, per millorar la confiança i reputació de la teva marca

Influencer Marketing

  • Seleccionar influencers (KOL i KOC) i microinfluencers afins amb la teva estratègia de màrqueting
  • Descobrir els atributs que identifiquen la teva audiència i potenciar-los en la campanya de l’influencer
  • Utilitzar influencers per impactar a audiències difícils d’arribar per altres mitjans

Email i SMS
Marketing

  • Seguir els passos correctes per aconseguir que la teva campanya d’email màrqueting destaqui sobre la competència
  • Segmentar l’audiència i definir el missatge correcte en el moment correcte, per aconseguir el màxim d’impacte
  • Aprofitar de les majors ràtios d’obertura de SMS per maximitzar els impactes amb els nostres clients

Fidelització de clients

  • Alinear l’experiència de client amb un programa de fidelització per incrementar la recurrència
  • Analitzar el journey i el procés de decisió de compra dels clients i definir el programa de fidelització que encaixi amb aquests cicles
  • Estudiar l’efectivitat del programa de fidelització i mesurar el ROI i LTV
Grans projectes per a grans empreses
Explica'ns
el teu projecte
Estarem encantats
d'ajudar-te

igualada
Milà i Fontanals, 3 · 08700 Igualada
barcelona
Passeig de Gracia, 54 3ro. · 08007 Barcelona
hong kong
Room 3, Smart-Space 3C, Cyberport 3
100 Cyberport Road · Hong Kong
shanghai
Room 216, 555 Wu Ding Road, Jing’an District · Shanghai
上海市静安区武定路555号216室 中国